Будь-яке  творче завдання  в музичному мистецтві  діти сприймають як гру. Та за очевидною розважальністю, забавлянням, утішністю гри лежить чітка підпорядкованість запрограмованому педагогічному задуму, про який діти  можуть і не здогадуватися. Тому, організовуючи процес  ігрового спілкування, педагог має подбати про те,  щоб такий процес став для дітей не лише невимушеним і цікавим, а й корисним і творчим.

 15 лютого  на базі нашого дошкільного закладу відбулося чергове засідання творчої лабораторії музичного керівника, вихователя-методиста Ірини Панасюк з теми «Дидактичні ігри на музичному занятті» на якому були присутні педагоги-дошкільники Мирогощанської, Привільненської,  Тараканівської ОТГ.

   Учасники засідання переглянули показове музичне заняття з використанням дидактичних ігор в середній групі «Як ми весну шукали», стали учасниками майстер класу.


  Дошкільне дитинство - великий відрізок життя дитини. Він є найважливішим етапом у розвитку особистості. Це період початкової соціалізації дитини, прилучення його до світу мистецтва і культури, час встановлення початкових відносин з провідними сферами буття, світом людей,  предметів, природи і власним світом; період, коли закладаються основи самосприйняття особистості. І якщо в даному віці буде закладений фундамент позитивного самосприйняття, це забезпечить сприятливий особистісний розвиток в цілому. Прийняття образу «Я» це узагальнене уявлення дитини  про себе, система її  установок щодо власної особистості.

   8 лютого у  Мирогощанському ДНЗ відбувся семінар-практикум  практичних  психологів дошкільної освіти з теми “Психологічний супровід  формування та прийняття  образу “Я” дитини дошкільного віку”. Практичний психог Світлана Сильницька провела розвивально-корекційне заняття “Розвиток емоційної сфери дошкільника, як джерела психологічного благополуччя дитини” з вихованцями старшої групи та заняття з елементами тренінгу з профілактики  емоційного вигорання з педагогами.

   Музичний керівник, вихователь-методист Ірина Панасюк провела майстер-клас «Музикотерапія як метод покращення та збереження  психологічного здоровя дитини».

 

    Семінар-практикум  збагатив учасників новим досвідом, ідеями,  фаховим спілкуванням. Учасники заходу почерпнули дуже багато корисної та цікавої інформації, в дружній творчій атмосфері змогли себе відчути  і педагогами, і побути в ролі вихованців.


   З метою забезпечення співпраці закладу дошкільної освіти з родинами вихованців, ознайомленням батьків із нетрадиційними формами та методами навчання дошкільнят, надання консультацій щодо виховання дітей дошкільного віку 25 січня 2019 року у Мирогощанському ДНЗ було проведено день «ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ» із теми “УМІЄМО САМІ — НАВЧИМО ДІТЕЙ”.
Батьки вихованців були активними учасниками:

  • музичних занять в середній групі “Теремок” та старшій групі «Ромашка»;
  • комбінованого заняття з математики, грамоти, комплексного заняття з малювання та аплікації у старшій групі “Ромашка”;
  • комплексного заняття з ознайомлення з навколишнім у середній групі “Калинка”;
  • занятті з природи у ІІ молодшій групі “Колосок”.

   Завідувач дошкільного закладу Ірина Безух, практичний психолог Світлана Сильницька, музичний керівник Ірина Панасюк, інструктор з фізичної культури Марія Матюхова, вихователі груп провели консультації для батьків, надали поради та рекомендації щодо навчання та виховання дошкільників. 
Для батьків було організовано екскурсію групами та кабінетами закладу, представлено виставки професійних досягнень педагогів.


Сьогодні творчі педагоги знаходять незвичайні, цікаві форми роботи з дітьми. Їх успіх у музичному вихованні пояснюється розумінням інтересів і потреб дитини. Творчі педагоги працюють по-іншому,  беруть за основу педагогіку, в якій не дитину пристосовують до методики, а методику до дитини.

   Особливість педагогіки мистецтва в тому, що творчості навчити не можна. Можна лише створити умови для пробудження, активізації в дітей творчих імпульсів, для пізнання радості творення. Чим раніше розпочати таку роботу з дітьми, тим більше шансів, що творчі можливості дітей не згаснуть, а розвинуться, щоб виявитися згодом у всіх сферах діяльності.

  13 листопада 2018 року на базі Мирогощанського ДНЗ відбулося  засідання Творчої лабораторії музичного керівника, вихователя методиста Ірини Панасюк з теми «Професійна майстерність музичного керівника ЗДО в умовах забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти», на якому були присутні музичні керівники дошкільних закладів освіти та вчителі музичного мистецтва 1-х класів Мирогощанської, Привільненської, Тараканівської та Смизької ОТГ


25 вересня 2018 року у Мирогощанському ДНЗ в рамках заходів до Дня дошкільника проведено музичну розвагу-казку у старшій групі "Як діти відьму поучали"